:::Facebook Produk Digital Percuma::: KLIK DIBAWAH!

Sunday, January 11, 2009

Payment GajiSendiri...

Salam Sejahtera,

Seperti yang dijangka dan melebihi sasaran.
Program Pay per Lead gajisendiri telah pun tamat.
Dan kini pembayaran sedang dilakukan oleh Anwar Yassin iaitu pemilik produk ini
kepada yang membantu dalam mengedarkan produk ini secara percuma.

kalau dah lupa, nie link dia:
http://razifyusof.blogspot.com/2008/12/ppl-13-cara-pendapatan-internet.html

Ya.. program pay per lead kini semakin mendapat tempat di hati orang Malaysia ni.
So.. pada yang plan nak wat duit kat internet nie leh la cuba-cuba.
Sesama la join.. x perlu kita keluarkan duit walau satu sen pun..

Dan dengan ini aku berjaya dapat lead sebanyak 307 lead.. maksudnya 307 orang dah dowload ebook free nie dari link aku.. thanks la pada yang download.. ilmu pun dapat.. satu download kita dibayar RM0.30.

ni antara hasilnya.. sikit jer.. nak banding ada mamat tue dekat 800 lead..
ntah promo camna ntah.. hehehe.. pada aku ok gak la.. sebab aku xde mailing list..
just forum marketing jer.. apa guna duk depan pc kalau x promosi kan?




k.. cukup la kut.. target aku pun dalam RM50 jer..
so.. jom ar join program cmni..

kalau nak tau cara wang duit percuma cmni lagi ... daftar je kat sini..
dapat hadiah percuma lagi...

http://www.hadiahpercuma.blogspot.com

apa-apa cara wat duit free aku akan inform kat sana kalau korang daftar...
sama-sama la kita wat duit free...

a`a.. sebelum terlupa.. kalau ada plan nak wat produk ape2 ke?
wat survey dlu kata org.. kang produk xde permintaan rugi besar lak..

nak tau cara bongkar apa yang pembeli minat?
tengok kat bawah nie cara yang efektif dan berkesan..

No comments:

Post a Comment