:::Facebook Produk Digital Percuma::: KLIK DIBAWAH!

Tuesday, December 30, 2008

Pembayaran Komisen Affiliate Visa Jutawan!

Salam Sejahtera,

Alhamdulillah rezeki makin bertambah sempena tahun baru ini.
InsyaAllah 2009... usaha lagi... tadi time aku coret-coret pesal komisen Russel kat bawah tue sesambil cek email.. then masuk 1 email dari maybank2u... erm.. apehal nie? wah..
Rupanya program affiliate yg aku sertai dah membuahkan hasil.. Dan spt yang dijangka produk Visa Jutawan ini akan meletup pada 2009 nie.. Aku amat mencadangkan yang belum dapat tue.. sambar satu pakej nie sebab memang berbaloi...

Komisen yang aku terima dari affiliate sahaja mencecah RM1200++.


Kira ok sangat la bagi aku yang tak sehebat mana nie kan? Dan aku bercadang nak terjah blogging dan ebay pulak.. but nak banding bebudak yang dah sambar pakej nie dan teruskan dengan ebay mmg berdesup duit diorang masuk.. Bukan RM, tapi USD bro... aku kena try gak nie nanti.. hehehe...

Apepun thanks arr bebanyak kat Mas Dino yang bukak peluang nie kat aku.. Memang berbakat arr bro Fadino nie.. Layak gak jadi politician kut.. hehehe..

Apapun pada yang tak tak lagi apa aku bebel tentang Visa Jutawan leh layan sini ye...Free je laporan khas Visa Jutawan nie...

Dan pada yang nak tau serba sedikit cara buat duit kat internet n tak perlu modal tue, aku suggest daftar je kat sini http://www.hadiahpercuma.blogspot.com

Ada apa info tentang wang duit aku inform pada sesiapa yang daftar kat sana...Cepat tau... Sama-sama lah kita try wat duit tahun 2009 nie... chayok! chayok!

p/s- erm... aku ada hidu skit2 komisen pay per lead gajisendiri nie.. sasaran dalam RM50 jer.. lepas topup sebulan kira ok dah...