:::Facebook Produk Digital Percuma::: KLIK DIBAWAH!

Tuesday, December 30, 2008

Komisen Russel Brunson Telah Aku Terima.

Salam,

Kembali lagi aku kat sini...
Sebelum ni dalam 2-3 bulan lepas aku ada giat promokan benda alah nie..
iaitu projek Russel Brunson.. ala.. yang dotcom secret tue... macam biasa..
banyak yang bertanya, leh percaya ke? then macam biasa juga aku jawab.. try dlu...
dan kesudahannya yang bertanya tidak juga mencuba dan aku juga yang cuba sorang-sorang...
hehehe... dan hasilnya aku dah terima bayaran sebanyak 216USD.

Bagi yang dah lupa post yang lepas leh tgk sini:
http://razifyusof.blogspot.com/2008/10/peluang-memenangi-100-million-dollar.html

Dilampirkan dibawah pembayaran bro Russel:


Dan selepas penukaran dapat la RM756... dengan rate 1USD=RM3.50,
Bagi aku ramai gak antara kita yang leh lepas duit bayaran sewa keta sebulan nie...
Ya.. sewa keta la.. sebab selagi tak abis bayar... keta bukan kita punya lagi tue.. hehehe...

Ok.. jumpa lagi...
2009 nie mybe akan lebih fokus lagi dalam biz itnet nie..

kalau nak tau cara wang duit percuma cmni... daftar je kat sini..
dapat hadiah percuma lagi...

http://www.hadiahpercuma.blogspot.com

apa-apa cara wat duit free aku akan inform kat sana kalau korang daftar...
sama-sama la kita wat duit free...