:::Facebook Produk Digital Percuma::: KLIK DIBAWAH!

Tuesday, May 27, 2008

Percuma! Produk PPL Pertama Buatan Malaysia!

Program “Pay Per Lead” atau PPL yang pertama buatan Malaysia!

Terkejut dan tak percaya bukan?! Terkejut kerana terdapat IM kita yang berani untuk mencuba satu program yang membayar bagi setiap prospek yang mendownload menggunakan link yang dikhaskan. Tak percaya kerana saudara Mawardee berani melakukan cubaan ala “kamikaze” beliau yang seolah-olah ingin menduga pasaran PPL kat Malaysia ini.

Walaubagaimanapun tahniah kepada beliau kerana berani mencuba dan menjadi pelopor bagi teknik ini di Malaysia! Tidak mustahil akan ramai lagi IM yang ingin mencuba teknik PPL selepas ini.

Baiklah, apakah isi kandungan report yang telah disertakan dalam “Laporan Khas : JV Give Away & Kumpul Prospek” ini? Saudara Mawardee telah mengulas cara-cara untuk membina list menggunakan teknik yang paling berkesan iaitu melalui projek Giveaway yang sering dianjurkan oleh IM antarabangsa. Ulasan beliau yang menggunakan gaya bahasa yang mudah difahami itu telah menerangkan cara dan kaedah serta persediaan yang perlu dilakukan oleh kita sebelum menyertai mana-mana progam Giveaway. Memang menarik!

Report setebal 87 mukasurat ini memang tidak menghampakan kerana dipenuhi dengan maklumat yang berguna dan bermutu. Syabas!

Kesimpulannya : Report yang mengupas beberapa persediaan yang perlu dilakukan sebelum anda menyertai mana-mana program Giveaway - dan ini merupakan salah satu teknik yang berkesan untuk mengumpul ‘List’ antarabangsa.


Dapatkannya kerana setiap report yang didownload oleh prospek anda akan dibayar sebanyak RM0.25!

Sila daftar diri di :

Laporan Khas : JV Give Away & Kumpul Prospek



Sumber Tanpa Sebarang Ubahsuai: Usahawan Internet Malaysia