:::Facebook Produk Digital Percuma::: KLIK DIBAWAH!

Saturday, May 24, 2008

Laporan Percuma - “The IM-Myth - Internet Markting: A Lamborghini on a dead end road "

Mitos Terbesar Perniagaan Internet?

Oh tidak. Rusell Brunson telah mendahului saya di dalam menyebarkan satu mitos yang bermaharajalela di dalam pemikiran kebanyakan usahawan Internet! Hakikatnya, saya mahu menulis mengenai mitos tersebut sebelum ini, tetapi Rusell telah berkongsikan satu laporan khas yang lebih padat.

perniagaan internet

Ya, saya tidak bergurau mengenai perkara ini kerana saya sudah lama memerhatikan pemahaman yang diamalkan oleh kebanyakan usahawan Internet selama ini. Bukan hanya mereka yang memahami dan mempercayai mitos tersebut tanpa sedar, malah mereka telah menyebarkan mitos itu tanpa menyedari akan impak yang negatif di sebaliknya.

Download Ebook tersebut dan Rusell ada menyatakan topik utama perbincangan ‘report’ itu pada muka-surat yang ke-5.

Mitos Terbesar Perniagaan Internet!

Report ini ditulis sendiri oleh Rusell Brunson iaitu seorang jutawan Internet muda (beliau adalah usahawan Internet). Saya telah lama mengikuti perkembangan beliau untuk mendapatkan inspirasi dan petunjuk.

Ini kerana, beliau masih muda dan amat sesuai dijadikan sebagai contoh terbaik di antara usahawan Internet muda yang lain. Beliau kini boleh dikatakan di antara usahawan Internet muda yang amat berjaya di dunia.

Di dalam laporan khas (Ebook) tersebut, beliau telah membongkar satu MITOS yang selama ini menguasai minda dan pemahaman kebanyakan usahawan Internet. Mungkin usahawan Internet yang senior pun tidak tahu mitos tersebut.

Dan, saya amat bersetuju dengan kenyataan beliau di dalam Ebook tersebut kerana pendapatnya itu sama dengan pendapat saya selama ini. Begitu juga Terry Dean, seorang Internet Business Coach, beliau juga ada menekankan mengenai perkara yang dinyatakan oleh Rusell mengenai mitos tersebut.

Akhirnya, sebuah mitos terbesar perniagaan Internet telah terbongkar melalui laporan khas (Ebook) yang disediakan oleh Rusell tersebut, di samping beliau berkongsikan beberapa teknik pemasaran yang telah beliau sendiri melakukannya. Teknik-teknik tersebut telah membantu beliau meraih pendapatan yang berganda-ganda…

Hint: Kebanyakan (beberapa) teknik yang dinyatakan oleh Rusell dalam report tersebut ada dilakukan oleh Dr. Irfan Khairi. :) Malah, ‘mitos’ atau kerangka utama yang dibincangkan di dalam laporan khas itu juga ada disentuh berkali-kali oleh Dr. Irfan!

Apakah Mitos Tersebut?

Jika anda ingin tahu apakah MITOS TERBESAR di dalam perniagaan Internet yang dibongkarkan oleh Rusell, anda boleh membacanya sendiri di dalam Ebook tersebut yang boleh didownload secara percuma sekarang.

Untuk cara mendownloadnya, sila ke laman web berikut:

Mitos Terbesar Usahawan Internet

Dapatkan Ebook percuma tersebut sebelum anda bertindak lebih jauh dengan pemahaman mitos tersebut yang mungkin ada pada pemikiran dan kepercayaan anda!

ps. Biar saya berterus-terang. Laporan khas (ebook) yang dihasilkan oleh Rusell ini amat-amat berbeza sekali dengan Ebook yang lain! Tidak bosan membacanya, penuh dengan tips yang jauh berbeza dengan report yang lain dan ia benar-benar mengandungi maklumat yang begitu ‘fresh’.

Amat rugi jika anda tidak membaca perkongsian ikhlas Rusell ni. Jika anda berkata ini hanya ‘hype’, maka anda telah menolak satu perkongsian yang begitu bermanfaat sekali.

Sumber Tanpa Sebarang Ubahsuai: Usahawan Internet Malaysia