:::Facebook Produk Digital Percuma::: KLIK DIBAWAH!

Saturday, November 1, 2008

NOVEMBER PAYMENT : AKU DIBAYAR...

Salam Sejahtera,

Apa yang aku nak share kat sini adalah berkaitan post dan promosi
aku pada bulan September berkaitan "The Traffic Tips Report" yang aku
seakan-akan menyuruh korang download percuma dan masukkan email tue...
Hehehe...
Kalau dah lupa-lupa tue boleh tengok kat sini:
"The Traffic Tips Report"

Ini adalah konsep PPL (Pay Per Lead)

Dan spt dijanjikan aku ada la promosi benda nie pada kawan-kawan,
ada yang tanya -
leh percaya ke nie?, betul ke leh dpt duit?, ko buang masa la bro, eleh ye ke nie?
dan bermacam lagi yang panas ati gak kalau dgr...
mana tak panasnya.. kita nak offer supaya sama-sama leh gak wat duit tanpa modal tapi
macam-macam la pulak komennya... hehehehe... takpe.. aku ok je..

Pada yang dah download tue thanks.. n aku yakin kalau ada antara
korang yang dah promosi tue boleh cek balik akaun paypal korang...
brader mat saleh yang keluarkan report traffic tips tue dah bayar kita... :P

Bukti Pembayaran:


My Paypal Account:


Walaupun tak banyak dalam USD31 jer,
Ingat 1USD=RM3.30 kalau ikut market...
Dan aku jual paypal nie kat bro xalimx, sebab dalam akaun paypal ada duit lebih,
aku tolak USD33=RM100 kat bro nie..
tak berkira sgt la sbb sblm nie pun aku ada buat online job skit ngan bro nie...
so.. dia ambik usd33 nie, dia bagi RM100 kat maybank2u aku...

Kat internet nie sebenarnya berlambak orang nak beli paypal,
cuma hati-hati takut scam jer...kalau ada nak jual nanti leh je inform aku..
ada gak buyer menanti..


My Maybank Account:



p/s - Apa yang aku attachkan kat sini nie adalah semata-mata untuk membuktikan bahawa program yang aku sertai ini sememangnya berbayar dan bukannya menipu. Itu jer... Takde niat apa-apa. Hope faham la kut.

Sebab apa yang aku tgk masa aku promo ebook percuma Mawardee dulu yang jenguk link aku ada dalam 2000 kali.. tapi lead yang aku terima just 303 jer.. so.. tak ramai yang celik skit ttg benda nie kat Malaysia... nak tgk apa yang aku bebelkan ttg 303 nie leh tgk SINI....

***
Sebenarnya aku pun baru je mula kenal benda2 leh wat duit tanpa modal nie,
dan sekarang nie aku sedang promosikan PENDAFTARAN PERCUMA nie kat semua kawan-kawan. Aku target kali nie leh kut dapat dalam 100USD iaitu lebih kurang RM300...
Lepas duit aku bayar bil tenet n topup jadi la kan... Benda nie akan tamat awal tahun 2009. So... peluang masih terbuka luas je...KLIK SINI untuk tahu lebih lanjut pasal nie...

Dan selepas ini kalau ada program best, atau apa-apa benda percuma yang aku dapat,
aku akan hantarkan terus ke email korang... itupun kalau korang nak peluang-peluang wat duit tanpa modal cmni la..aku tak paksa pun... :P

Kalau nak, bagi email korang KAT SINI...
atau korang just masukkan email korang kat bawah, ada news aku antar terus ke email korang...

Ok! Congrats la pada yang dah dapat payment, dan good luck yang nak mencuba...

Masukkan email anda di ruangan ini:

Ditaja Oleh FeedBurner

No comments:

Post a Comment