:::Facebook Produk Digital Percuma::: KLIK DIBAWAH!

Thursday, November 13, 2008

Aku Benci Raja Kamil!!!

Salam,

Apa kena dengan tajuk post kali ni?

Ya! Aku benci bangat dengan Raja Kamil ini. (Selepas ini akan dikenali sebagai RK)
Aku rasa korang pun pasti benci giler ngan RK bila layan blog dia... Mesti punya lah!
Tak percaya? Korang cari la post dia kat Raja Kamil..
Dalam blog RK nie bermacam citer nya... Lagi pula RK terkenal gak dengan gelaran dia tue..
Sang Murobbi IT.... Pada yang tak tau apa tue Murobbi meh aku jelaskan sikit:

DEFINISI MUROBBI Murobbi adalah orang yang melaksanakan dan mengawal proses tarbiyah, dengan fokus kerjanya pada pembentukam pribadi muslim solih muslih, yang memperhatikan aspek pemeliharaan [ar-ria’yah], pengembangan [at-tanmiah] dan pengarahan [at-taujih] serta pemberdayaan [at-tauzhif].

Hehehe... amacam?

Sebenarnya yang buat aku benci tue dia nak bagi aku domain percuma weh...
korang tanak ke? Siapa yang tanak benda free ke? Kalau ada yang minat tue leh jenguk sini..
Kalau tanak aku sorang je amik...

Lagipun aku rasa RK nie mmg dah buat beribu ngan 1st produk dia nie,
apa nama tue.. Rahsia 50 USD Sehari? Itupun lebih kurang RM150 sehari tue...
leh la jejenguk kalau minat...



kalau yang tak berapa nak tue,
RK nak bagi korang Laptop Berjenama Asus EEE PC 900...

So.. nie peluang dapat LAPTOP FREE.. caranya?



Jom Layan!!! http://rahsiausd50sehari.com/lol/

p/s - Laptop Asus tersebut adalah imej primer manakala imej lain adalah imej sekunder.
Harap maklum.