:::Facebook Produk Digital Percuma::: KLIK DIBAWAH!

Monday, July 14, 2008

Percuma! Panduan Pro Affiliate

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Akhirnya…masa yang ditunggu-tunggu sudahpun tiba.
Saudara Din Beramboi dan Kento dengan rasminya melancarkan laporan PERCUMA.



Apa yang ada di dalam ebook ringkas PERCUMA ini?

Ebook ringkas ini akan memberikan panduan dan teknik yang betul dalam melakukan program affiliate. Kami tidak mahu anda berasa tertipu, jadi ingin menjelaskan kepada anda ebook ini adalah panduan dan langkah pertama yang selama ini ramai mengabaikannya.

Ini adalah sebahagian dari bab pertama Panduan Pro Affiliate dan akan mengajar anda tentang pencarian niche untuk market affiliate dan bagaimana ingin menguasai pasaran affiliate.

Apa yang lebih menarik adalah…anda boleh buat duit dengan laporan percuma ini !

Ya, kami menyediakan satu program affiliate Pay Per Lead di mana jika anda menjadi affiliate kami dan mempromosikan laporan percuma ini, anda akan mendapat komisyen setelah pelawat anda subscribe. Syaratnya, mereka subscribe dari link affiliate anda.

Setiap kali pelawat yang opt in (subscribe) menggunakan link anda, anda akan mendapat komisyen sebanyak RM0.25 . Hanya promosi , promosi dan promosi….semua tolls telah kami sediakan di ruangan affiliate iaitu banner-banner yang anda boleh gunakan untuk tujuan promosi.

Untuk daftar sebagai affiliate dan mula mempromosi, sila klik di sini.

Anda dinasihatkan supaya membaca terma dan syarat sebelum mula mempromosi.. Antara syarat yang terpenting adalah, anda tidak boleh melakukan penipuan dengan subscribe sendiri di laman yang mengandungi link anda. Kami boleh mengenalpasti berdasarkan IP yang dikesan. Jika anda berbuat demikian, mungkin komisyen anda tidak akan dibayar dan akaun anda akan di banned.

Jom mendaftar sebagai affiliate dan mendapat komisyen..klik di sini untuk mendaftar.

p/s - Program ini tidak akan tamat selagi pemilik asal laporan ini tidak memberi apa2 notis dan email untuk mengesahkannya. Selamat mendownload laporan percuma.