:::Facebook Produk Digital Percuma::: KLIK DIBAWAH!

Saturday, July 12, 2008

Pendedahan Sulit Remaja 17 Tahun!!!

Dari Meja Remaja 17 Tahun.
Email yang dihantar kepada saya...


Assalamualaikum dan salam sejahtera,



Razif,
Apakah agaknya anda rasakan orang lain katakan setelah
saya berjaya mendapatkan 10K dalam masa sebulan pada Januari
lepas? Adakah ramai yang masih tidak mempercayai saya mampu dapat
10K sebulan kerana saya masih muda?

Ya Razif, Banyak respon yang saya terima ketika saya mendedahkan
pendapatan saya sebanyak 10K sebulan kepada umum. Ada diantaranya
yang memberikan sokongan, ada yang menumpang gembira dan percayalah
Razif , ada juga yang tidak mempercayainya. Saya tahu agak sukar
untuk membuatkan seseorang percaya kepada anda kerana amat sukar
nak memuaskan hati mereka ini.

Tetapi, semuanya yang negatif ini tidaklah penting sangat berbanding
dengan sokongan dan pujian daripada rakan-rakan yang tidak berbelah
bahagi kepada saya. Tidak cukup dengan itu, beberapa orang IM yang
dikenali membuat special post mengenai kejayaan saya mendapatkan 10K
sebulan ini antaranya LiewCF dan LinnComel. Anda boleh melihat semua
testimonial mereka terhadap saya di sini:
http://youngim.net/testimonials

Teringat saya sebelum saya launch produk tahun lepas, terdapat banyak
halangan serta kritikan yang melemahkan saya. Tetapi, saya terus maju
tanpa memperdulikan perasaan tersebut untuk mendapatkan 10K pada awal
tahun 2008 ini. Dan yang paling penting sekali ialah saya rasa lebih
bersemangat untuk mengekalkan 10K dan mendapatkan lebih 10K di masa
akan datang tanpa ragu-ragu lagi.

Anda juga boleh menjadi dan mendapat 10K seperti saya tanpa perlu pening
kepala. Yang anda perlukan ialah penunjuk jalan kejayaan anda iaitu
ebook "Rahsia 10K" sebagai landasan untuk anda terus maju dan berjaya.
Untuk mendapatkan blueprint ini, anda boleh ke www.Rahsia10K.com dengan
segera.

Ingatlah bahawa.. Tidak penting bagi anda untuk melayan kritikan yang
menjatuhkan anda tetapi amat penting bagi anda melayan kritikan yang
membina, asalkan ia tidak menjatuhkan semangat anda.


Sekian,

Labanon
Team FlareBiz


PS: Saya sudahpun membuktikan kesungguhan dan komitmen saya sebagai IM
untuk mendapatkan 10K dalam masa sebulan tanpa perlu memikirkan untuk
mencari kerja offline yang lain, Anda bila lagi?

PPS: Untuk menjadi seperti saya, anda memerlukan blueprint langkah demi
langkah. Dapatkan rahsia yang kami gunakan untuk mendapatkan 10K di
internet tanpa sebarang keraguan di www.Rahsia10K.com

FlareBiz Network, M-3-19, Plaza Damas, Sri Hartamas, Kuala Lumpur 50480, MALAYSIA