:::Facebook Produk Digital Percuma::: KLIK DIBAWAH!

Monday, August 25, 2008

PERCUMA! Panduan Setup Getsponse!



Assalammualaikum dan salam sejahtera,

Produk PERCUMA lagi dari salah seorang usahawan Internet yang sedang meningkat naik...

Dari meja pemilik asal panduan ini,

Pengumuman ringkas daripada saya. Saya telah pun berjaya menyiapkan panduan percuma baru-baru ini. Ia sebenarnya tak terfikir pun, tapi idea ini datang apabila ada salah seorang bertanya kepada saya bagaimana nak setup autoresponder. Dia menggunakan GETRESPONSE, kebetulan saya pun menggunakan GETRESPONSE. Jadi, saya berikanlah kepada dia dari awal hingga akhir. Fikir punya fikir, saya pun buat keputusan untuk edarkan kepada orang ramai secara percuma sahaja.

Malah ada berita baik, saya akan bayar kepada anda dengan syarat, anda mempromosikan panduan ini. Saya akan bayar RM0.30 bagi setiap seorang yang download daripada link anda. Saya juga akan berikan tambahan bonus kepada sesiapa yang membuat 50 jualan, saya akan tambahkan RM10 dan 100 jualan saya tambahkan RM15. Bagaimana? berminat?

Boleh dapatakan ebook dan url affiliate tersebut melalui link di bawah ini:

DAPATKAN DISINI DENGAN PERCUMA

Itu sahaja pengumuman ringkas saya, dalam panduan tersebut juga, saya beritahu projek terbaru saya. Di akhir page ye, jangan lupa tengok...